dimarts, 29 de juliol del 2008

TAJ MAHAL=TAN ME FA (Jaume)

Mama, seguim vius!!!. La "Posada" d'aquesta nit es estupenda amb un oasis i tot.

Avui el Taj Mahal i Agra Fort (el germa del Roke i el Henry". Anem amb un taxista que ens vol colar molts gols, avui ha pogut amb nosaltres, dema l'hi rebentarem el cap. L'home va vestit de botones i nosaltres semblem uns lord anglesos.

Gemma

Papa, aix'o, que seguim vius ! Flipant la visita al Taj, amb la posta de sol, enmig d indius i indies. I suant tot el sant dia. Hem sortit de Delhy al mati, amb el taxi, esto es una nevera deia en jaume a l -indiu vestit de botones, pero el paio res de res, amb l aire acondicionat a tota llet. Per sortir de Delhy hem estat una bona estona, un caos, enmig d-uns senyors de taronja que caminen del Ganges cap a casa amb unes coses de colors dalt del cap (guirnaldes de Nadal!). I pitant pitant hem arribat a Agra. La ciutat, pel que hem vist, lletja com un pecat, pero la visita al Taj Mahal em quedara grabada per temps (que per cert, hem pogut entrar gratis perque avui es alguna festivitat dels musulmans). Apali, ja estem sopats i nets. Plens d-antimosquits. I nem a dormir per dema a les 6h anar a veure la sortida del solete!

Petons

Imma

Eiii que diu el poble!! En primer lloc merci pels missatges! La veritat es que mola rebre noticies vostres des de laltra banda del mon. De moment per aqu'i genial. Com diuen mes amunt, el Taj realment es impressionant, pero ho es mes la pudor que fot aquest putu pais!! Em venen arcades nomes de pensar-hi!!

Be, no menrotllo mes que estan a punt de xapar lhotel. Una abrassada a tothom!!!

Pere

Hola quitxalla!!!

Ja ho veieu... aqui fent el guiri i a sobre espanyols... brrr , crec que aquests nanos saben tant angles com jo pero tot i aixi encara no els entenc de res.... Per cert un Ritchaw es un Tuc-Tuc queda clar ??

Amoros! estic fart de menjar Tandori!!! que mes puc demanar???? je je....

apa, a fer nonetes... ostres quina Xafa com diu el Pere!!

Jaume.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina enveja que hem feu...
Això si que és fer vacances, aprofiteu el botones que quan torneu al mon real ja no n'hi ha...
Anna Pi

Anònim ha dit...

Ostres quina enveja ,
sort de que divendres ja les agafem nosaltres i també us farem enveja des de el taj majal granadi.
Helena i Carles

Nas ha dit...

Tot aixó està molt be, però podriau estar a Lloret i enganyar a tota penya!!!!!! on coi son les fotos? els vostres amics d'occident volen fotos!

Una abraçada! no,no que segur que ja feu pudor a curri-suor-antimosquits,

un peto d'ocell!!!!!

Nas

Anònim ha dit...

Bon dia!
I jo que em pensava que les vostres intencions de caminar i veure món eren autèntiques! Quins guiris que esteu fets! Tornareu amb panxeta i amb cara de fàstic, amb dos dits fent pinça sobre el nas! Ja us podeu espavilar...
Gemma, molts records de part dels pares, ahir van trucar des d´Arinsal. El Pere i el Josep ja hi estan instal·lats. Li vaig dir a la mare que això del blog està molt bé, no sé si tindrà ocasió d´entrar-hi.
Molts petons,
Marta Planes

Anònim ha dit...

Eiiii!!! Ostres... jo vull ser a l'altra punta del món també!!!
Res, desitjar-vos que cada dia sigui una experiència inoblidable (per bé, és clar!) i que recordeu al Pere que jo vull una postal (que segur que tu, Pere, te n'oblidaràs ;)) per a la col·lecció!!
Un petonàs ben gran per tots (coneguts i per conèixer) i sort!!

Anònim ha dit...

Bon dia desde Cadiz, nosaltres estem entre pescadito frito, quijos i platgeta. Sou uns pijus al monumental Taj Majal, ja li dieu Taj com si fos de la familia. Aquest any Gemma no et precupis la tanda de hernies familiar m'ha tocat a mi, per tant tu quedes lliure.
Un petonas desde el nord d'africa
Maurici

Alogüenodia desde Cai'. Eztamohaztala'tranca' de xschirigota', papaliñáytintoverano. Vamo'quecomodirianporaqui s'usparesei a la LadyMargare'yzéquito a la colonisassion delaindia. Unagüenatortilladepapa' y osmetéisatoermundo en lamosxchila. Musxchos bezo'pa loingleze'dertassi.

Jordi 'Erpescaitofrito' ozúquecaló

Anònim ha dit...

AMU:

Ui Jaume, portes dos dies i ja no saps que menjar... malament...

Tens una altra especialitat els mítics Thali que és com un super combinat servit en una safata rodona. Hi ha diverses coses, almenys si no te n'agrada una en tens més...

També pots provar amb alguns arrossos però demana que no siguin picants. Jo vaig fer-me el dur el primer dia i va acabar com el rosari de l'aurora.

La verdura fregida 'pakoras' també es pot menjar.

I de postre res millor que un mango lassi !! Una mica dens però no pots deixar de provar el lassi...

Bueno quan ho hagis provat tot ja m'ho dius... els lavabos no tenen wi-fi oi?

Anònim ha dit...

M'adscric al comentari de la Marta Planes: no se suposa que anaveu a caminar (o fer trekking que en dieu el "muntanyeros"?. De moment molt taxi i molta visita,....

Aviam si les uniques fotos que tindrem de l'India seran les de les motxilles!!! Si voleu us n'envio una de com em va quedar la casa després del sopar de diumenge.

Venga, correu-vos-ho una mica més.

Ahh. Aprofito el forum per saludar a la resta de membres de la familia Planes: hola Maurici i Jordi. Hola Marta. També Hola Anna Cañete (semblo de poble, però és que ho soc)

Petonassos,

Pilar jove

Anònim ha dit...

Namesté!

Això això....FOTOSSS!!Pel que veig avui toca visitar Fatehpur Sikri..la ciutat fantasma fortificada..així em sento jo en aquests moments com una fantasma comptan els dies que li falten per marxar a la terra dels trols i elfs de vacances..i a la fortificació de la meva oficina... podrieu venir a visitar-me no?? i fer-me fotos!!jajaja us entenc...la India és molt més interessant. :p

El sindrome pre-vacacional és massa dur...per sort vostra ja l'heu deixat enrera i disfrutant dia a dia d'aquest pais tant diferent al nostre. Només donar-vos ànims per aguantar la pudor a fems&others i la calorassa que deu fer allà.

I crec que en aquest viatge la vostra salvació serà la Coca-cola...a tot arreu en troves inclós en els llocs més remots e insospitats.Ja direu.

Salut!
Silvia dl Masnou

Anònim ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiii
ja veig que les pudors són el més impactant de la India, he he he he.
Segur que tot plegat es força interessant!
A MI TAMBE EM FEU MOLTA ENVEJAAAAAAAA
Que seguiu disfrutant del viatge i Pere, lligon, salutacions del teu nebot que és un nervi
Siauuuuu

Anònim ha dit...

Heu tingut prou sort al Taj...jo hi vaig anar i com que era festiu estava xapat!!! bebeu un bon Lassi bang que us fagi oblidar les pudoretes!!! Pere d'aquí dos dies estaràs immunitzat!!
volem fotos!!!!
Jaume, què vol dir tan me fa el taj Mahal?? jeje
Joan, carme

Anònim ha dit...

Hola a tots quatre!! a gaudir a tope de l´essència d´aquest país. Pere tu ves buscant païssos paradisíacs, em fas un catàleg i quan jo em vulgui perdre ja tindré llocs de referència. Gràcies!!
Els de Terrassa que es millorin i el torete del Pere que us cuidi i us mimi molt.
Fa dies que volia escriu però ja saps Pere que sóc una analfabeta tecnològica i he tingut algun problema. Però gràcies a la Carme i Joan...problema resolt.
A passar-ho més que ve. Jo estaré esperant notícies vostre amb impaciència. Petonarro a tots

Elisenda