dimecres, 23 de juliol del 2008

Dimecres 23 de juliol

Últims preparatius, ja esta tot comprat.

Ara és questió d'ajuntar els 1000 papers i paperets on hi tinc apuntat les llistes, de roba, de material, adreçes, llocs d'interès, recomanacions útils...
Agafar bosses que tinc per aquí i per allà, documents necessaris (sobretot el passaport, no com d'altres...), medicaments i coses que he anat apilant durant tota la setmana.

Un cop fet tot el "refrito" intentaré que vagui agafant forma de motxilla. Segur que pesarà molt i hauré de deixar coses que en un primer moment eren del tot necessàries, però si no puc moure la motxilla, deixaran de ser-ho.

Quins nervis..... brrr,

Gemma

5 comentaris:

Pere ha dit...

mmmm.... Gemma.... de quins papers parles? M'estàs espantant! Jo només en tinc un... i escrit per una sola cara!! Ai diós que ja em veig anant a la índia amb kayak!!!

Anònim ha dit...

que tingeu molta sort i aprofiteu l'oportunitat , feu molta enveja.... no oblideu la màquina de fotos.
un peto a tots
Anna pi

Anònim ha dit...

Que tingeu molta sort en aquest fantàstic viatge.

Martí Navarro

Alex ha dit...

Ei Pere i companyia !! Ens hem quedat bocabadats amb el planning del viatge... si no fos per que no trobem cangur per tants dies... vindriem a fer encara que fos de sherpas !!!
Bon viatge...
Àlex i Bibi

Anònim ha dit...

Hala hala !!! que això va en seriu. Res, tú encomanat a una vaca sagrada i aquest mal d'hérnia que tant achaca als Planes marxarà correns. Nosaltres no estem a la India, però quasi, perquè fa molta calor. Ja estem a San Fernando, i Tenim 'Cai' a la volta de la cantonada. Un petó molt però que molt fort.

Jordi